|  |
 |
| Cikkszám: 4GUDN-8517569 Gyártói szám: 8517569 EAN/GTIN: 5056112215134 |
| |
|
|  |  |
 | RS Pro kocsi emelő, a készlet tartalma 3000 CXD/JP jack párnaEzzel a praktikus, kerekes emelővel ellátott tesztkészlettel biztonságosan kitámaszthatja az autókat és a kisteherautókat. Ez a berendezés egy egy darabból álló hidraulikus egységből és egy nehéz alvázból áll. A nagy nyeregkialakítás könnyű elhelyezést biztosít a járművek alatt. Az emelő egy beépített amerikai cog típusú kioldó mechanizmushoz és egy hosszú, két darabból álló fogantyúhoz csatlakozik. Biztonsági túlterhelési szeleppel és átszivattyúszeleppel van ellátva, amely megakadályozza a fogantyú reteszelését a munkahenger maximális kitolásakor. A megbízható RS Pro termékcsalád részeként mérnökeink tesztelik, hogy biztosan strapabíró és megbízható legyen. A görgők nagy teherbírású fémből készülnek, és maximális teherbírása 3.5 tonna. Ez a készlet számos járműhöz használható, beleértve a megrakott furgonokat és autókat is. Professzionális használatra tervezték garázsokban, műhelyekben és javítóközpontokban.Funkciók és előnyök• járműemelő készlet • maximális terhelés 3.5 tonna • 3000CXD/JP jack párnát tartalmaz • RoHS kompatibilis a minimális veszélyes anyagok • az ANSI/ESD S20.20:2014 és szabványnak megfelelő környezetbe csomagolva BS EN 61340-5-1:2007 elektrosztatikus biztonsági szabványokRS PROAz RS PRO saját márkánk, melynek kiváló minőségű, nagy értékű termékkínálata az elérhető választékot bővíti. A világ minden táján dolgozó mérnökök bíznak benne, hogy minden RS Pro termék minden részét szigorú tesztelésnek vetették alá az igényes ipari szabványok alapján Ők csak akkor kapnak a RS Pro pecsétet jóváhagyás, ha bízunk a kivételes minőségű, ami azt jelenti, akkor lehet benne is. További információk:  |  | Maximális terhelhetőség: | 3t | Maximális magasság: | 525mm | Minimális magasság: | 140mm |
|
|  |  |
 | |  |  |
 | További keresőfogalmak: 8517569, Hozzáférés, Tárolás és anyagmozgatás, Teherautók, kézikocsik és emelőasztalok, Kocsiemelők, RS PRO |
|  |  |
| |