H0 gőzmozdony BR 78 a DB
Kettős fényszóró Hordótetős fülke Turbó dinamó a bal oldalon Füstkamra ajtó központi zár nélkül, középen rendszámtáblával Faszéndoboz magas konstrukcióval Sok részlet A vezetőfülke világítása digitálisan is vezérelhető A hátsó lámpák külön és digitálisan vezérelhetők Beállítás a 72270 füstegységhez Digitális mfx+ dekóderrel és számos működési és hangfunkcióval. Puffer magasság a NEM szerint
Minden 78-as osztály más és más: 1912-től a T 18 az egyik legsikeresebb német harckocsimozdony volt szimmetrikus kialakításában három összekapcsolt kerékkészlettel, két forgóvázzal, nagy tárolótartályokkal és mindkét irányban 100 km/h végsebességgel. . A 78 054-es számú út, amely a Märklin prototípusaként szolgált, a T 18 egyik első szállítása volt. 1916-ban épült, mint a Stettiner Vulcan gyár szinte minden gépe, és a leszerelésig megőrizte a vezetőfülke poroszos kerek tetejét. Egy későbbi általános ellenőrzés keretében azonban egy újabb, három kazán felépítményű kazánt szereltek fel, és a 78 054-es számú út, mint sok más testvérmozdony, megváltoztatta eredeti megjelenését A 78 054-es számú út T 18 8411 Erf útként kezdte meg szolgálatát ben. a naumburgi raktár erfurti igazgatósága, amelyhez 1926/27-ig hűséges maradt. Aztán a hamburgi részlegen kötött ki, először a Hamburg-Altona raktárban, majd legkésőbb 1936-ban a hamburgi Berl raktárban. Az utolsó vezetőváltás 1948 márciusában történt Hannoverben. Ott 1963-ig a hannoveri Hgbf depó használta, majd rövid időre átváltott a hildesheimi raktárra. A z pozíciójuk azonban hamarosan következett, és röviddel ezután, 1964. július 1-jén leszerelték őket.
Prototípus: Német Szövetségi Vasút (DB) 78-as osztályú harckocsi-gőzmozdony (volt porosz T18). Három kazán felépítményes (DDS), szögletes homokozós változat. Dupla fényszóró, vezetőfülke hordótetővel, szegecselt víztartályokkal, bal oldalon turbó dinamó, füstdoboz ajtó központi zár nélkül, középen rendszámtáblával, széndoboz magas szerkezettel. Cégszám: 78 054. székhelye Hannover. Üzemképes állapot 1956 körül.
Modell: A mozdony mfx+ digitális dekóderrel és kiterjedt hangfunkciókkal rendelkezik. Szabályozott, nagy hatásfokú meghajtás lendkerékkel a kazánban. 3 tengelyes meghajtás tapadási abroncsok. A mozdony nagyrészt fémből készült. Beállítás a 72270 füstegységhez. A kettős fényszóró és a füstgenerátor érintkezője menetirány szerint vált, hagyományos üzemmódban működik, és digitálisan vezérelhető. Két piros jelzőlámpa külön-külön és digitálisan vezérelhető. Ezenkívül a vezetőfülke világítása digitálisan vezérelhető. Világítás karbantartást nem igénylő meleg fehér és piros fénykibocsátó diódákkal (LED). Számos csatolt kormányrúd és vonal fémből. Minimális áthaladási sugár 360 mm. Dugattyúrúd védőcsövek és féktömlők mellékelve. Az ütközők feletti hossza kb. 17 cm. Ez a modell DC változatban megtalálható a Trix H0 szortimentben 22991 cikkszám alatt. Az ehhez tartozó személygépkocsik a Märklin H0 szortimentben 42046-os cikkszámon találhatók.
Ez a szöveg gépi fordítással készült.
Műszaki adatok: Csúcsjel: Menetiránytól függő kettős csúcsfény, Két piros zárófény · Epoche: III · Kivitel (alváz): Alváz + felépítmény fémből · Kivitel (modellvasút): Gőzmozdony · Korosztály: 15 éves kortól · Kupplung: NEM szár · LüP/LüK: 170 mm · Megépítési méret: H0 · Táp-rendszer: Digitális AC hanggal · Vasúttársaság: DB |