Kategóriák
Az én Mercateóm
bejelentkezés / regisztráció
Kosár
 
 

TRIX H0 22886 H0 gőzmozdony, A3 osztályú &quot Flying Scotsman&quot


Mennyiség:  db  
Termékinformációk
TRIX H0 22886 H0 gőzmozdony, A3 osztályú &quot Flying Scotsman&quot
TRIX H0 22886 H0 gőzmozdony, A3 osztályú &quot Flying Scotsman&quot
TRIX H0 22886 H0 gőzmozdony, A3 osztályú &quot Flying Scotsman&quot
Cikkszám:
     7649-2798093-BP
Gyártó:
     Trix
Gyártói szám:
     22886
EAN/GTIN:
     4028106228865
H0 gőzmozdony, A3 osztályú " Flying Scotsman"

Különösen filigrán fémszerkezet
Sok részlet
Szabványos füstbetét sebességfüggő, dinamikus füstkibocsátással
A vezetőfülke és az átjáróvilágítás digitálisan vezérelhető
Játékvilág mfx+ dekóderrel és kiterjedt fény- és hangfunkciókkal
Puffermagasság mozdonyon és tenderen a NEM szerint

Prototípus: A3 osztályú expressz gőzmozdony pályázattal. A 60103-as múzeumi mozdony változata. Jelenlegi üzemállapot, 1963-as megjelenés, folyosó- és füstelvezetőkkel, mivel a mozdony jelenleg működőképes állapotban van a York-i Nemzeti Vasúti Múzeumban.

Modell: A mozdony mfx digitális dekóderrel és kiterjedt fény- és hangfunkciókkal rendelkezik. Szabályozott, nagy hatásfokú meghajtás lendkerékkel a kazánban. 3 tengelyes meghajtás tapadási abroncsok. A mozdony nagyrészt fémből készült. Füst betét alapfelszereltségként, sebességfüggő, dinamikus füstkibocsátással, digitálisan kapcsolható. A mozdony kettős fényszórója és a tender hátulján található lámpa menetirányt vált, hagyományos üzemben működik, digitálisan vezérelhető. A pályázat hátoldalán lévő lámpa pirosra kapcsolható. A harmadik fényszóró a mozdony elején külön-külön ki- és bekapcsolható, piros világításra kapcsolható elektromos lámpa. A fülke világítása és a tűztér villogása digitálisan vezérelhető. A pályázati átjáró világítása digitálisan vezérelhető. Világítás karbantartást nem igénylő meleg fehér és piros fénykibocsátó diódákkal (LED). Állítható szoros csatolás kinematikával a mozdony és a tender között. Kinematikai vezetésű rövid tengelykapcsoló NEM tengellyel a tenderen. Puffermagasság mozdonyon és tenderen a NEM szerint. Féktömlők, csavaros tengelykapcsoló-utánzatok és zárt hengerburkolatok tartoznak hozzá. Az ütközők feletti hossza kb. 24,5 cm. Ez a modell AC változatban megtalálható a Märklin H0 szortimentben 39968 cikkszám alatt.

Nagy üzlet: The Flying Scotsman Egy név, amely beindítja a képzeletet. „Flying Scotsman” volt a London és Edinburgh közötti napi 10:00-as összeköttetés neve. 1862 óta létezik. De 1924-től egy gőzmozdony is ezt a jelölést viselte. A Pacific A1 osztályhoz tartozott, amely akkoriban a londoni és északkeleti vasútvonal (LNER) legerősebb mozdonya volt. Nigel Gresley, az LNER vezető tervezője fejlesztette ki. 1923. február 24-én LNER 1472-es mozdonyként állt üzembe. Egy évvel később megkapta idéző nevét, és 4472-es számmal vett részt a londoni British Empire Exhibition-on, ami óriási mértékben növelte ismertségét. 1928. május 1-jén az LNER bemutató darabja lett, és rekorddal tündökölt: először tette meg gőzmozdony a London és Edinburgh közötti 393 mérföldet (632 km) menetrend szerinti járatban megállás nélkül. Hogyan volt ez lehetséges? Nem sokkal korábban a " Flying Scotsman" kapott egy folyosópályázatot, amely nemcsak a szénnek és a víznek kínált bőven helyet, hanem a vonat első kocsijához is bejutott. Ily módon a személyzet váltogathatta az út során. A mozdony újabb mérföldkövet állított fel 1934-ben. A próbaüzem során a " Flying Scotsman" volt az első gőzmozdony Nagy-Britanniában, amely elérte a 160,9 km/h sebességet – az LNER igazgatói számára egyértelmű bizonyítéka annak, hogy a gőzmozdonyok alkalmasak gyorsvonati közlekedésre. A második világháború alatt a " Flying Scotsman" -nek fel kellett cserélnie vidám zöldjét egy sivár feketére - a " háborús feketére" . A háború vége után visszakapta zöld LNER színű ruháját (" almazöld" ). 1948-ban, a British Railways megalakulása után új színek léptek életbe. A cégszám is 60103-ra módosult. A mozdony egy ideig kéket (" kifejezett utaskék" ), majd a British Railways zöld színét, a " BR Greent" viselte, és füstelvezetőkkel szerelték fel. Selejtezés előtt állt? Nem, Alan Pegler gazdag üzletember nagyrészt átépíttette őket az LNER államra. 1968-ban ismét megállás nélkül ragyogott fő London-Edingburgh útvonalán. 1969-ben az Egyesült Államokban és Kanadában járt a brit külkereskedelmi promóciós körútra, 1988-ban részt vett az ausztráliai " Aus Steam ' 88 fesztiválon" , ahol 425 mérfölddel új, non-stop rekordot állított fel a gőzmozdonyok terén. (680 km). Most nemzetközi híresség lett. A pénzügyi nehézségek többször vezettek tulajdonosváltáshoz. 2004-ben egy adománygyűjtő kampánynak köszönhetően a yorki Nemzeti Vasúti Múzeumnak végül sikerült megvásárolnia a szimbolikus gépet, és 2006 és 2016 között teljesen felújítani. 2016. február 25-én eljött az idő: hosszú évek óta először a „Flying Scotsman” a londoni King' s Cross pályaudvarról Yorkba hajtott 60103-as számmal „BR Green”-ben dupla tölcsérrel és füstelvezetőkkel. Megrendítő pillanat a sok vasútrajongó számára, akik részt vettek ezen az eseményen. És most, 2023-ban ez az egyedülálló gőzmozdony ünnepli fennállásának 100. évfordulóját.

Ez a szöveg gépi fordítással készült.

Műszaki adatok: Csúcsjel: Menetiránytól függő kettős csúcsfény · Epoche: VI · Kivitel (alváz): Alváz + felépítmény fémből · Kivitel (modellvasút): Gőzmozdony · Korosztály: 15 éves kortól · Kupplung: NEM szár · LüP/LüK: 245 mm · Megépítési méret: H0 · Táp-rendszer: Digitális DC hanggal
A kondíciók áttekintése1
Szállítási idő
Raktárkészlet
Nettó ár
raktáron raktáron
kezdő: HUF 187 078,00*
  
Az ár 500 db-től érvényes
Részletes információk
Cikk megosztásaCikk hozzáadása a bevásárlólistához
Sávos árak
Rendelési mennyiség
Nettó
Bruttó
Egység
1 db
HUF 211 829,00*
HUF 269 023,00
db-ként
kezdő: 2 db
HUF 211 654,00*
HUF 268 801,00
db-ként
kezdő: 5 db
HUF 199 094,00*
HUF 252 849,00
db-ként
kezdő: 10 db
HUF 192 718,00*
HUF 244 752,00
db-ként
kezdő: 500 db
HUF 187 078,00*
HUF 237 589,00
db-ként
* A csillaggal jelölt árak nettó árak, jogilag érvényes ÁFA nélkül.
Ajánlatunk kizárólag vállalatoknak, vállalkozóknak és szabadfoglalkozásúaknak szól.