Home » Sajtó » Sajtófigyelő » Az új infrastruktúrák meghatározóan befolyásolják a beszerzési rendszereket

2. Executive Summit a Mercateo-nál

Az új infrastruktúrák meghatározóan befolyásolják a beszerzési rendszereket

Mercateo Executive Summit - Dr. Sebastian Wieser

A Berlini Elektromos Művek „Sky-Lounge” terme volt kedden este a találkozóhelye több mint 50 beszerzési szakembernek. Kiemelt nagyvállalatok igazgatóit, ügyvezetőit és a stratégiai beszerzés vezetőit hívta meg a Mercateo 2. vezetői csúcstalálkozójára, többek közt a Deutsche Telekom, Deutsche Lufthansa, Vistaprint és az RWE részéről, méghozzá azzal a céllal, hogy eszmecserét folytassanak innovatív E-beszerzési stratégiákról és módszerekről.

“Feel the Future of Dynamic Procurement” – hogyan tudnak a vállalatok az új platform stratégiák és hálózati modell hozzáférések által, gyakorlatilag korlátlan mennyiségű kínálathoz jutni?

Dr. Sebastian Wieser, a Mercateo vezérigazgatója betekintést nyújtott a Mercateo stratégiai fejlesztéseibe: “Az az idő elmúlt, hogy a Mercateo csak egy „tiszta” online bolt a vállalati ügyfelek részére. A Mercateo évek óta kínál állandóan megújuló elektronikus úton történő beszerzési megoldásokat, amelyek optimalizálják a teljes beszerzési folyamatot. Már lehetőség van a szabványos termékek mellett, konfigurálható termékek és szolgáltatások megrendelésére is, mint például a névjegykártyák vagy brosúrák. A közeljövőben Mi is szeretnénk repülőjáratokat, szemináriumokat vagy például szállásfoglalást ajánlani beszerzési platformunkon. Így a B2B szektorban a Mercateo-nál az összes tranzakciót – a termékeket és szolgáltatásokat beleértve – digitális úton lehet majd lebonyolítani.”

Hogy ez az elképzelés hamarosan valósággá válhat, elemezte Prof. Dr. Gunther Dueck, matematikus, filozófus és az IBM korábbi technológiai vezetője: “A cloud mint szuperintegrátor”, és hangsúlyozta, hogy a növekvő networking az interneten a B2B szegmensben semmiképpen sem lehet akadály, ellenkezőleg. A végső cél egy olyan infrastruktúra megteremtése, amely egyszerű és bármikor alkalmazható. A Mercateo ezen az úton halad.

A német Telekom AG 2010 óta a Mercateo ügyfele. Henning Icken, a német Telekom AG beszerzési folyamatok és rendszerek projektvezetője: “ONE.Catalogue – Partnerekkel a sikerért”. A Telekom AG a Mercateo segítségével sikeresen átalakította katalogizált beszerzését. Cél az együttműködés, az operatív beszerzési folyamatok nemzetközi szinten történő egységesítése, amely átfogó „One-Stop-Shopping” koncepciót nyújt a felhasználó részére.

További információt német nyelven itt kaphat.