Home » Sajtó » Sajtófigyelő » Mercateo: új B2B szereplő a magyar piacon

Mercateo: új B2B szereplő a magyar piacon

A magyarországi B2B piac új szereplője a Mercateo Magyarország Kft. munkahelyeket és beszállítói lehetőséget ígérve lépett nemrég a virtuális és a hazai kereskedelmi szintérre. A Mercateo 1999-ben alakult Münchenben és 2000. áprilisa óta  elérhető az interneten is. Jelenleg 12 európai országban van jelen és a magyar piacra történő belépés szinte magától értetődő lépés volt, hiszen elmondásuk szerint, Magyarország hatalmas piaci potenciállal bír.

A hazai képviselet (www.mercateo.hu) több mint 725.000 terméket kínál vállalati ügyfelek számára. Termékeiket jelenleg nyolc kategóriában ajánlják úgy, mint számítástechnika, elektronika, irodaszerek, laboratóriumi eszközök, szerszámok, raktárfelszerelések, szállodai és éttermi felszerelések. Ám a terv az, hogy 2013-ban a kategóriák száma tizenkettőre nőjön.

A Mercateo Európa piacvezető B2B beszerzési platformja az interneten. Első ránézésre egy egyszerű virtuális plázának tűnhet, de valójában sokkal több 

Első ránézésre egy egyszerű virtuális plázának tűnhet, de valójában sokkal több van benne, hiszen az ingyenesen igénybevehető szolgáltatások mellett optimalizációs lehetőség van a vásárlás végén. Az árukínálat fedi mind az általános üzleti szükségletet, mind a specializált szakmai jellegű igényeket egészen az egzotikus termékekig. A több mint 1.000.000 ügyfél között ugyanúgy megtalálhatóak a kisebb vállalkozások, mint a közbeszerzők. A vállalatok a szokott választékon felül méretre szabva beépíthetik ügyfél-specifikus keretszerződés-katalógusaikat, illetve használhatják az elektronikus vásárlás rendszerének szolgáltatásait, amely telepítés, licenc-és karbantartási költség nélkül azonnal a rendelkezésükre áll. Ez kiegészül egyedi kereső funkciókkal, személyre szabott megtekintésekkel, az ApproveNow digitális engedélyezési folyamattal, valamint a belső ügyfél-rendszerekhez csatlakozó elektronikus interfészek támogatásával.

A Mercateo ügyfelei számára egyszerű használatot, a beszerzési költségek csökkenését, gyors lebonyolítást és online rendelhető árucikkek hatalmas választékát biztosítja és a legkülönbözőbb gyártók széles áruválasztékát kínálja. A keresések és a vásárlások minden kategóriából a Mercateo-n keresztül történnek, de a megvásárolt árucikkek minden esetben közvetlenül a kereskedelmi partnerektől kerülnek a fogyasztókhoz. A rendszerhez mostantól magyarországi cégek is csatlakozhatnak.

A kereskedelmi ügyfelek számára fontos probléma oldódik meg a Mercateo megjelenésével, csökken a kereskedők adminisztrációs munkája és költsége is, az ügyfelek csak a Mercateo-tól kapnak számlát, így bármilyen probléma esetén hozzájuk fordulhatnak segítségért. A Mercateo lesz az ügyfelek egyetlen partnere, Ő intézi a reklamációkat és megrendeléseket is.

Fotó: Mercateo (Peter Ledermann az igazgatótanács elnöke és Andrej Ürge Country-Manager)

2013-03-10_Mercateo_beszerzesi_partner_magyarorzagonFORRÁS: http://13.kerulet.hirlap.eu/