Home » Mercateo – Fontos információk

Fontos információk a koronavírus kitörésével kapcsolatban

Tisztelt Ügyfelünk!

Mint Európa egyik legszélesebb lefedettséggel rendelkező B2B piactere, mi is úgy látjuk, hogy a koronavírus (COVID-19) kitörése a hazai ellátási láncokban is problémákat okozhat.
Üzleti partnereinkkel intenzíven együttműködünk annak biztosítása érdekében, hogy Önök továbbra is gyorsan és egyszerűen elégíthessék ki igényeiket a Mercateo piacterén keresztül.

Szállítási cím & Áruátvétel
A zökkenőmentes kézbesítés érdekében kérjük, ügyeljen a szállítási cím helyességére, valamint arra, hogy az áruátvétel a kiszállítási helyen biztosítva legyen. Így, a sikertelen kézbesítések elkerülésével lehetővé teszi egy másik rendelés kézbesítését, amire máshol valóban sürgősen szükség van. A sikertelen kézbesítési kísérletek miatt különösen magas költségek merülhetnek fel, ezért fenntartjuk a jogot ezek kiszámlázására.

Raktárkészlet & Szállítási idő
Beszállítóinkkal folyamatos párbeszédet folytatunk annak érdekében, hogy a lehető legnagyobb mértékű átláthatóságot tudjuk biztosítani az aktuális szállítási helyzetre vonatkozóan. Kérjük, mellőzzék az egyes árucikkek elérhetőségével kapcsolatos telefonhívásokat. Ügyfélszolgálatunknak ugyanazok az információk állnak rendelkezésére, mint amit Ön a shopban lát.

Minden igyekezetünk ellenére a szállítási idők jelenleg hosszabbak. Megtörténhet, hogy egyes rendelések stornózva lesznek, ha pl. egy rendelkezésre álló termékre egyidejűleg több rendelés érkezik. Tekintettel a jelenlegi rendkívüli helyzetre szíves megértését kéjük.

Továbbra is mindent megteszünk annak érdekében, hogy ebben a kihívásokkal teli időben a lehető legjobb támogatást nyújtsuk Önnek.

Az Ön Mercateo szervizcsapata

P.S.: A Mercateo segít Önnek abban, hogy munkáját otthonról is elvégezhesse. Rendelje meg kényelmesen a szükséges technikát otthonába, hozzon létre jóváhagyási munkafolyamatokat munkatársai számára, vagy digitalizálja beszerzési folyamatait.

Gyakori kérdések

A Mercateo továbbra is fogad látogatókat?
Belső és külső megbeszéléseinket minimumra csökkentettük a vírus terjedésének megakadályozása érdekében. Ez vonatkozik a Mercateo alkalmazottainak üzleti útjaira, ill. a vendégek fogadására is. A legtöbb esetben az egyes megbeszélésekre virtuálisan vagy telefonon is sor kerülhet.
Megfertőződhetek-e a koronavírussal egy olyan csomagtól vagy terméktől, amelyet a Mercateo-tól rendeltem?
A fertőzés kockázata termékek vagy felületek, mint pl. levelek vagy csomagok megérintésével nagyon kicsik. Az Egészségügyi Világszervezet (WHO) a következő nyilatkozatot tette közzé:

„A tanulmányok azt mutatják, hogy a koronavírusok (beleértve a COVID-19 vírussal kapcsolatos meglévő információkat is) különböző anyagú felületeken néhány óráig, esetleg néhány napig is életképesek maradnak. Ez különböző körülmények között változhat (például a felület típusa, a hőmérséklet vagy a környezet páratartalma). Ha úgy gondolja, hogy egy felület fertőzött, tisztítsa meg egy egyszerű fertőtlenítőszerrel, hogy elpusztítsa a vírust, és megvédje magát és másokat. Mossa meg kezét szappannal és vízzel. Kerülje a szeme, szája vagy az orra megérintését. “

https://www.who.int/news-room/q-a-detail/q-a-coronaviruses

Milyen a Mercateo politikája a magas kockázatú területektől visszatérő alkalmazottakkal szemben?
Elővigyázatosságból az alkalmazottak két hétig otthon maradnak, miután visszatértek a magas kockázatú területről. Ennek célja, hogy megakadályozzuk a koronavírus esetleges továbbterjedését az alkalmazottak között.
Hogyan változtathatom meg a kézbesítési címet, mert jelenleg Homeoffice-on vagyok?
Egyszerűen adja meg jelenlegi címét, és a szokásos módon férjen hozzá a küldeményéhez.

A címkezeléshez a Mercateo szerveren férhet hozzá a menüsor “My Mercateo”> Profil> Címek menüpontjában.

Nem tudja szerkeszteni a címeket a megrendelés előnézetében, nincs meg a megfelelő jogosultsága? Ennek oka a felhasználói adminisztrációban megadott jogok. Ebben az esetben vegye fel a kapcsolatot fiókja kezelőjével, aki megadhatja a kézbesítési címet.

Ha OCI-n keresztül kapcsolódik a Mercateo-hoz, kérjük, módosítsa a kézbesítési címet az ERP rendszerében. Kérjük, ellenőrizze, hogy az új szállítási cím tárolva van a megrendelésben.

A Mercateo a korona-válság ellenére is tovább folytatja tevékenységét?
A munkatársaink biztonsága és egészsége a legfontosabb prioritás számunkra.
Kollégáink otthonról dolgoznak, annak érdekében, hogy a fertőzés veszélyt minimalizáljuk. Kialakítottuk az ehhez szükséges technikai infrastruktúrát, ami lehetővé teszi, hogy
Európa-szerte továbbra is korlátozás nélkül biztosítani tudjuk a szolgáltatásainkat és folyamatosan elérhetőek legyünk az Önök számára.
Miért nem találok már bizonyos termékeket a Mercateo piactéren?
Folyamatos kapcsolatban vagyunk a beszállítóinkkal, akik információkkal látnak el minket a raktárak állapotáról, a megváltozott szállítási időkről, és a lehetséges készlethiányokról.
Az olyan termékeket, amelyekről tudjuk, hogy jelenleg nem elérhetőek, kivesszük a keresési eredmények közül.
Ha bármilyen probléma merülne fel, kihez fordulhatok segítségért?
Ügyfélszolgálatunkhoz a megszokottnál több megkeresés érkezik jelenleg, ami hosszabb feldolgozási időhöz vezethet. Biztos lehet benne, hogy a service@mercateo.hu-ra küldött levelei válaszra találnak. Kollégáink a lehető leggyorsabban vissza fognak jelezni Önnek e-mailben. Ezen kívül pedig nyugodtan fordulhat a személyes kontaktjához is, telefonon és e-mailben is szívesen állnak rendelkezésére, munkaidőben.